استاد چت چت رومی برای همه SMS های عاشقانه و جذاب
لیس گپ,لیس چت,استاد گپ,استاد چت,عشق گپ,عشق چت,مهرناز چت,مهرناز گپ,پرسکلوپ چت,پرسکلوپ گپ,چت,چتروم,چت روم
SMS های عاشقانه و جذاب
شنبه 8 شهريور 1399 ساعت 8:55 | بازدید : 70 | نویسنده : | ( نظرات )

اس ام اس های عاشقانه جدید شب بخیر

خواب های من

فقط با شب بخیرهایت رنگی می شود

اگر تو شب بخیر نگویی

مطمئن باش که تا خود صبح

خواب های پریشان با من است…

شبت آروم همیشگیم …

اس ام اس های عاشقانه جدید شب بخیر

خوابی؟

دلم می خواد آروم خوابیده باشی،

بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی

دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم،

دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم

خوب بخوابی گلم، خوابای رنگی ببینی

اس ام اس های عاشقانه جدید شب بخیر

مثل یه گنجیشک کوچیک اروم بخواب مهربونم

چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار میمونم

کابوس رو زندون میکنم خواب بد رو میسوزونم

حافظ خواب تو میشیم منو خدای خوب دل

چشمهاتو فردا میبینم خوب بخوابی شبت به خیر

اس ام اس های عاشقانه جدید شب بخیر

خوابای رنگی بیبینی

خواب دلتنگی نبینی

شبت به خیر ای مهربون

خوب بخوابی عزیز جون

اس ام اس های عاشقانه جدید شب بخیر

شب برات اس ام اس زدم که بگم

دنیام تاریکه مثل شب

تنهام مثل ماه

کوچیکم مثل ستاره

اما دوستت دارم اندازه آسمونی که اندازه نداره

اس ام اس های عاشقانهجدید شب بخیر

لالایی می خونم ، بخواب ، خوابت قشنگه

لالایی می خونم برات ، که دلم پر از درده

لالایی می خونم ، یه وقت بیدار نشی از خواب قصه

یه وقت پا نزاری تو شهر ، پر از غصه . . .

لالایی می خونم ، من هنوز چشم انتظارم

لالایی ، بخواب من امشب هم مثل هر شب بیدارم

لالایی ، بخواب من کسی رو جز تو ندارم

بخواب و دعا کن که منم یه روز بیام پیشت چشمام رو هم بزارم

اس ام اس های عاشقانه جدید شب بخیر

در

نبودت

من که هیچ

اما بدان در آسمان

شب

شکست

و کوکب و

مهتاب هم آواره گشت…

شبت در پناه یزدان امن و آرام عزیزترینم

اس ام اس های عاشقانه جدید شب بخیر

شبها

کنار پنجره بخواب

اینجا خورشیدمن

بی اذن نگاه تو

طلوع نمی کند




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
<-Text1->
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
لیس گپ|لیس چت|استاد گپ|استاد چت|عشق گپ|عشق چت|مهرناز چت|مهرناز گپ|پرسکلوپ چت|پرسکلوپ گپ|چت|چتروم|چت روم
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عسل چت|عسل جون چت|چت روم|چتروم|ناز چت|باران چت|چت فارسی و آدرس ostadd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1412
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 160
:: باردید دیروز : 51
:: بازدید هفته : 508
:: بازدید ماه : 3315
:: بازدید سال : 4955
:: بازدید کلی : 7148